Hahl Bundy: Om du menar det jag tror så finns det några som har köpt ett större antal biljetter, både stå- och sittplatser, som kommer att säljas före matchen. Priset lär nog bli ganska högt, eller för att tala klarspråk, skyhögt!
Alla är nog inte en sån hedersknyffel som den där JohnK som säljer sina utan vinst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Alla är nog inte en sån hedersknyffel som den där JohnK som säljer sina utan vinst.