tamare: Sjävklart fungerar inte Webben bättre än den marksända tv´n. Men kommentatorerna på canal+ uppfattar väl att hesa-fredrik ljöd innan skottet avlossat, el. har jag fel? Hur som hellst så var jag och farsan rörande överens om att Vinnerborg gjorde rätt för en gångs skull, Skönt att vara Timrå-supporter!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sjävklart fungerar inte Webben bättre än den marksända tv´n. Men kommentatorerna på canal+ uppfattar väl att hesa-fredrik ljöd innan skottet avlossat, el. har jag fel? Hur som hellst så var jag och farsan rörande överens om att Vinnerborg gjorde rätt för en gångs skull, Skönt att vara Timrå-supporter!!!