1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1022889

Sv: Semifinal 2008
Modano: Har ingen åsikt om Sannys 'kram' sånt händer dock är det förvånande att Ledin åker ut som inte gör någonting alls i situationen och det var det som var min poäng. Att sen påstå att HV kör med armbågar, slag och hakningar i varje byte är väl ganska patetiskt, det lag som varit mest spelförande sett över alla matcherna är trots allt HV och då brukar man inte behöva haka speciellt mycket. Jag tycker faktiskt att hela serien har varit ganska snäll, generellt väldigt få fula tilltag från båda lagen för att vara en semi.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...