1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1023398

Sv: Semifinal 2008
Ja nu var en härlig hockeysäsong över, nu blir livet inte detsamma. Nu när man lugnat ner sig lite så måste jag ändå inse att vi har gjort en bra säsong. Har många härliga minnen, allt från individuella prestationer samt underbara laginsatser. Timrå har bjudit på underhållning och spänning fastän säsongen varit full av skador, har man ändå lyckats formera trupperna och överaskat alla s.k. experter. Men hur kan kanal 5 överhuvudtaget sätta Svartvadet som kommentator, kan någon ge mig ett svar på detta! för mig är det tamefan helt otrolig!

Älska Timrå i med och motgång!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...