1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1023428

Sv: Semifinal 2008
Jahapp. Då var säsongen över. Känns ganska tomt. Tycker ändå att vi förlorar mot ett bättre lag. Makalöst hur ett lag kan vara i zonen så pass mycket att exakt alla studsar går deras väg.

Jag trodde dock att vi skulle lyckas tvinga detta till en 7:e avgörande och förlora sista där nere. Men icke.

Vi har några spelare som betytt oerhört mycket för Timrå som slutar. Tråkigt att dom inte fick vara med och vinna sista matchen hemma.

Nu väntar en spännande Silly Season. Skall bli oerhört spännande att se vem vår nya sportchef blir och vilka backar han kan vaska fram. Det är ju främst där det kommer att värvas. Jag hoppas också att Hahl blir kvar.

Semester. Längtan till september. Snart är det nedsläpp igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...