1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1023707

Sv: Semifinal 2008
JimmyH: Ja det verkar faktiskt som Backe är fridlyst. Jag tycker att oftast så ser Backe skotten men dom går ändå in. Han har ju sin "spott" under armen på klubbhandssidan. Hur förklarar ni alla som tycker han är en sån bra målvakt HV agerande att ALLTID lägga pucken på Backe ? Ska vi nöja oss med en målvakt som kommer upp kring 90 % ? För att vinna SM måste målvakten ligga på 93/94.
Jag fattar inte att folk märker hur mycket returer han släpper? Hur osäkrt han agerar runt kassen och att han under många matcher verkar stå och sova. Jag orkar inte ta upp alla tuppmål han släppt in i år... Näh en bättre målvakt då hadde vi spelat final boys and girls.

Ajöken så hörs vi på SCA-Cupen

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer