missade matchen eftersom jag var stockholm i jobbet. lyssnde på radiosporten och LG Jannsson.
när han skulla analysera vem som skulle vinna i finalen påpekande han: "och man får inte glömma att 'Hv mötte ett mycket bättre lag än Linköping i semi och hade en svårare resa..."osv.
håller med..
ja, timrå har gjort en kanonsäsong. trots alla skador. och glöm inta att det var prat om kvarserien för ca en månad.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
lyssnde på radiosporten och LG Jannsson.
när han skulla analysera vem som skulle vinna i finalen påpekande han:
"och man får inte glömma att 'Hv mötte ett mycket bättre lag än Linköping i semi och hade en svårare resa..."osv.
håller med..
ja, timrå har gjort en kanonsäsong. trots alla skador. och glöm inta att det var prat om kvarserien för ca en månad.