Uddan: Det låter ju väldigt bra med Skogs, bästa backen i Mora. Hoppas finnen är en offensivt spelskickligback typ Koko fast aningen mer skottstark, typ Aalto eller Åkerman. Ingen Timråback verka ju kunna stava till direktskott :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas finnen är en offensivt spelskickligback typ Koko fast aningen mer skottstark, typ Aalto eller Åkerman. Ingen Timråback verka ju kunna stava till direktskott :)