kidcox: Tycker vi ska sluta såga Backe. Han gjorde ett godkänt år. (Han var bättre i kvarten i fjol) Men nu har vi en av dom bästa målvaktstränarna som går att få, anställd på heltid, vi har en målvakt som inte uppnåt åldern där en målvakt är som bäst. Och vi har andra målvakter i klubben som kommer att ha nytta av målvaktstränaren.
Om vi går ut och sågar Backe offentilgt vad har vi då. kankse inte ens målvaktstränaren
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
(Han var bättre i kvarten i fjol)
Men nu har vi en av dom bästa målvaktstränarna som går att få, anställd på heltid, vi har en målvakt som inte uppnåt åldern där en målvakt är som bäst. Och vi har andra målvakter i klubben som kommer att ha nytta av målvaktstränaren.
Om vi går ut och sågar Backe offentilgt vad har vi då. kankse inte ens målvaktstränaren