TRL: Då tar jag hellre Per Ledin alla dar i veckan faktiskt. Har så smått börjat respektera den mannen. Vilket jag aldrig kunde drömma om skulle inträffa ens i min vildaste fantasi. Men han är fan skön ändå på något vis karln och har de senaste åren bevisat för mig och övriga hockey-Sverige att det inte bara är käften och bakhälarna på honom. Utan att det finns ett lir i karln glädjer mig.
Sedan sitter ju hatet mot Ledin i sedan tiden i Björklöven och Färjestad. Han har sårat mitt hjärta svårt och hårt många gånger och de har tagit tid att reparera vill jag lova.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan sitter ju hatet mot Ledin i sedan tiden i Björklöven och Färjestad. Han har sårat mitt hjärta svårt och hårt många gånger och de har tagit tid att reparera vill jag lova.