Manderville: Vaddå B-lag? Hört talas om hjärta, lidelse, passion någon gång i ditt liv? Är du en sådan där fjantig typ som är namnhysterisk och bara skall ha "stjärnor" i ditt lag? Jag skiter fullkomligt blankt i vad det står på tröjorna. Bara de jobbar hårdast.
Du grundar ditt uttalande på att vi INTE ENBART HAR NHL-PROFFS i truppen och "bara" vann med 6-5 mot Vitryssland! Fy fan vad pinsamt av Sverige! Vi måste ju vinna med tvåsiffrigt varenda jävla gång vi möter ett "blåbärsgäng" och fullständigt trollbinda publiken och TV-tittarna! AMATÖR!
Vakna upp ur drömmarna och se lite nyktert på saker och ting för en gång skull.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Du grundar ditt uttalande på att vi INTE ENBART HAR NHL-PROFFS i truppen och "bara" vann med 6-5 mot Vitryssland! Fy fan vad pinsamt av Sverige! Vi måste ju vinna med tvåsiffrigt varenda jävla gång vi möter ett "blåbärsgäng" och fullständigt trollbinda publiken och TV-tittarna! AMATÖR!
Vakna upp ur drömmarna och se lite nyktert på saker och ting för en gång skull.