1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1037014

Sv: Apropå nånting...
Manderville: Vaddå B-lag? Hört talas om hjärta, lidelse, passion någon gång i ditt liv? Är du en sådan där fjantig typ som är namnhysterisk och bara skall ha "stjärnor" i ditt lag? Jag skiter fullkomligt blankt i vad det står på tröjorna. Bara de jobbar hårdast.

Du grundar ditt uttalande på att vi INTE ENBART HAR NHL-PROFFS i truppen och "bara" vann med 6-5 mot Vitryssland! Fy fan vad pinsamt av Sverige! Vi måste ju vinna med tvåsiffrigt varenda jävla gång vi möter ett "blåbärsgäng" och fullständigt trollbinda publiken och TV-tittarna! AMATÖR!

Vakna upp ur drömmarna och se lite nyktert på saker och ting för en gång skull.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...