Manderville: Och hur fan vet du att inte Sverige går längre än Kvartsfinal. Det var ett jävla liv i OS oxå när Sverige vek ner sig mot Slovakien för att få möta Schweiz i kvartsfinal och vi vet hur det gick sedan! Sverige hyllades till skyarna i OS i Salt Lake City för att vi besegrade Kanada med 5-2 i öppningsmatchen. Vi vet hur det gick sedan? Vad resultatet blir i den första matchen speglar inte utgången av ett helt mäterskap och är absolut inget kvitto att luta sig emot.
Det handlar om att vinna rätt matcher. Och jag är inte ett dugg orolig. Inte än i vartfall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det handlar om att vinna rätt matcher. Och jag är inte ett dugg orolig. Inte än i vartfall.