Blizzard: Jaha, det här var vad som kom. Jag hade ju förväntat mig Sakic :/
Nejdå, skämt å sido. Jag vet absolut inget om spelaren ifråga annat än det som står på hemsidan och elitprospects. Förhoppningsvis får vi en energispelare som kan bidra med det. Skulle smaka mumma om han kunde upprätthålla sin fina poängproduktion också. Men det kanske är att hoppas på för mycket?
En kommande publikfavorit? Ja tack, väldigt gärna!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nejdå, skämt å sido. Jag vet absolut inget om spelaren ifråga annat än det som står på hemsidan och elitprospects. Förhoppningsvis får vi en energispelare som kan bidra med det. Skulle smaka mumma om han kunde upprätthålla sin fina poängproduktion också. Men det kanske är att hoppas på för mycket?
En kommande publikfavorit? Ja tack, väldigt gärna!