1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1058841

Sv: Ny spelare
Olle: Tydligen gillar Mäkiaho att spela i HPK. De år han spelat med laget har han presterat mer än i något annat lag. Jag hoppas våra sportchefer är medveten om det och utifrån HPKs spelsätt och lagsammansättning också sett att det kommer att fungera i Timrå IK.

Annars är jag inte så rädd att denne Mäkiaho kommer att sitta i utvisningsbåset. Bra eller dåligt, killen har sannerligen lagt band på sin aggresivitet med tiden. Nu utvisas han inte mer än någon annan med den spelstilen.

Mäkiaho kommer bli intressant att följa denna vinter.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer