fighter: Känns som om det är mer prestige att vinna mot Sundsvall än att vinna cupen :) Det är nog ingen fara.
Det som oroar mig är hur man de senaste säsongerna har summerat vinnaren av SCA-cupens säsong. Dom senaste gångerna Brynäs vunnit har dom väl slutat i kvalserien? Det vill man ju inte uppleva bara för att vinna en usel försäsongsturnering ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det som oroar mig är hur man de senaste säsongerna har summerat vinnaren av SCA-cupens säsong. Dom senaste gångerna Brynäs vunnit har dom väl slutat i kvalserien? Det vill man ju inte uppleva bara för att vinna en usel försäsongsturnering ;)