Vad fan? Det är nog ingen i laget som bryr sig om den här matchen på samma sätt som fansen gör. Och själv är jag sådär lagom intresserad, men det ska för helvete inte stå 3-0 till hemmalaget...
Samuelsson, Persson och i viss mån Mäkiaho har jag svårt att förstå som värvningar. Men det var väl reapris antar jag.
Åkerlund håller inte elitserieklass.
I övrigt ser det ok ut, lite minus mot ifjol (ingen ny förstacenter). En stabil back till hade inte heller varit fel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Samuelsson, Persson och i viss mån Mäkiaho har jag svårt att förstå som värvningar. Men det var väl reapris antar jag.
Åkerlund håller inte elitserieklass.
I övrigt ser det ok ut, lite minus mot ifjol (ingen ny förstacenter). En stabil back till hade inte heller varit fel.