Red Rocker: Pinsamt jävla resultat! Visst, det är träningsmatch och rivaliteten är näst intill borta... MEN mer ska man kunna kräva. Åtminstone borde publiken kunna väcka lite känslor hos spelarna... Värsta förlusten sen 1-0-torsken i DM-derbyt -97 (?).
Jaja, undra om det "ska bli kul att möta Pite, Pite, Pite...!!!???"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Pinsamt jävla resultat! Visst, det är träningsmatch och rivaliteten är näst intill borta... MEN mer ska man kunna kräva. Åtminstone borde publiken kunna väcka lite känslor hos spelarna... Värsta förlusten sen 1-0-torsken i DM-derbyt -97 (?).
Jaja, undra om det "ska bli kul att möta Pite, Pite, Pite...!!!???"