Snoop: Håller fullständigt med dig. Tänkte vi skulle få en hyffsat spännande match men icke. Får väl hoppas att det va många ordinarie spelare borta annars blir jag orolig. Challe njaaa spelsystem?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller fullständigt med dig. Tänkte vi skulle få en hyffsat spännande match men icke.
Får väl hoppas att det va många ordinarie spelare borta annars blir jag orolig.
Challe njaaa spelsystem?