Janken: Jag tror inte att någon seriöst tar matchen som en riktlinje för kommande säsongen. Det man starkt kan kritisera är inställningen i framförallt 1a perioden och att spelarna skiter i att det är en viktig match för supportrarna. Det är inte säkert att vi hade vunnit igår ändå. För Sundsvall måste göra en av sina bästa matcher någonsin och Lundström i målet var omänsklig.
Igår när IFSH gjorde 3-0 var jag så jäkla förbannad så jag hade värderat en seger mot Sundsvall lika högt som 10 elitseriepoäng.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Igår när IFSH gjorde 3-0 var jag så jäkla förbannad så jag hade värderat en seger mot Sundsvall lika högt som 10 elitseriepoäng.