Jag har längtat efter den här matchen bra länge nu. Äntligen är det dags för en ny säsong. Nu får vi äntligen svaren på alla våra frågor. Äntligen får vi veta, svart på vitt, om Wandell klarar av att fylla Regins lucka, om Jonte passar som center och om våra ungdomar tagit ytterligare kliv på utvecklingsstegen.
Gudars vad skönt det ska bli med match. Förväntar mig dock inga stordåd, HV såg otroligt bra ut mot Frölunda.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har längtat efter den här matchen bra länge nu. Äntligen är det dags för en ny säsong. Nu får vi äntligen svaren på alla våra frågor. Äntligen får vi veta, svart på vitt, om Wandell klarar av att fylla Regins lucka, om Jonte passar som center och om våra ungdomar tagit ytterligare kliv på utvecklingsstegen.
Gudars vad skönt det ska bli med match. Förväntar mig dock inga stordåd, HV såg otroligt bra ut mot Frölunda.