Kul att vi leder! 2 perioder kvar iochförsig, men detta ska nog hålla.
Är det någon mer med säsongskortet som har problem med bild och ljud? Min bild fryser någon gång/minut och jag har inget ljud. Någon mer med samma problem?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är det någon mer med säsongskortet som har problem med bild och ljud? Min bild fryser någon gång/minut och jag har inget ljud. Någon mer med samma problem?