dr-nix: Det lär ju tveklöst bli så. Det som var nära att fälla Timrå var ju alla boxplay. HV är överjävligt bra på Powerplay och då får man inte åka ut stup i kvarten.
Hedström och övriga centrar lär ju förbättra samarbetet med backarna vad det lider. Tar nog en och annan match innan ES-tempo infinner sig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hedström och övriga centrar lär ju förbättra samarbetet med backarna vad det lider. Tar nog en och annan match innan ES-tempo infinner sig.