Jag såg aldrig att Hedström gjorde det ifjol. Inte heller HV-spelarna dom gånger jag såg dom. Kan väl tänkas att det hände någon enstaka gång. Men nu var det ju merparten av HV-spelarna som gjorde det.
Då tycker man ju att man borde göra det på båda händerna. Eller så kanske dom bara tyckte att det var äckligt att ha motståndarens högerhandssvett på sin högerhand och ville tvätta bort det. Vad vet jag? Tyckte det såg dumt ut.
Visst gjorde väl Thörnberg någon gest mot klacken också?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag såg aldrig att Hedström gjorde det ifjol. Inte heller HV-spelarna dom gånger jag såg dom. Kan väl tänkas att det hände någon enstaka gång. Men nu var det ju merparten av HV-spelarna som gjorde det.
Då tycker man ju att man borde göra det på båda händerna. Eller så kanske dom bara tyckte att det var äckligt att ha motståndarens högerhandssvett på sin högerhand och ville tvätta bort det. Vad vet jag? Tyckte det såg dumt ut.
Visst gjorde väl Thörnberg någon gest mot klacken också?