Laban: Äh, jag har ingen aning om varför man gjorde det. Jag reagerade bara över att det var så många av HV-spelarna som gjorde det och slöt mig till att det var en gest av något slag.
I och för sig går det magsjuka i Timrå just nu. Kan ju bero på det. Det tänkte jag inte på innan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I och för sig går det magsjuka i Timrå just nu. Kan ju bero på det. Det tänkte jag inte på innan.