Tre glädjeämnen en afton som denna: - Premiärseger - Frölundas andra raka snyting - Modos första bitchslap.
Håller samtliga tre trender i sig kommer detta att bli den bästa vintern någonsin. Bittert dock att missa matchjäveln. Radiosporten är ett jävligt klent substitut när man med egna ögon vill bevittna såväl inledande målorgie som avslutande nervdaller.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
- Premiärseger
- Frölundas andra raka snyting
- Modos första bitchslap.
Håller samtliga tre trender i sig kommer detta att bli den bästa vintern någonsin. Bittert dock att missa matchjäveln. Radiosporten är ett jävligt klent substitut när man med egna ögon vill bevittna såväl inledande målorgie som avslutande nervdaller.
Hockey är en underbar sport!