Kerstin_k: För att dra några exempel så kan det ju handla om svett, snus, toalettbesök osv, osv.
Skön diskussion för övrigt ;)
Själva matchen var väl rolig, bra, dålig, hawaii, studsig, en bedrövlig Patrik Sjöberg som vanligt, svajig, kul offensivt, och som vanligt på tok för spännande i slutet.
Men 6 mål framåt, det tar vi med oss. Det hör ju inte till vanligheterna att vi hänger 6 strutar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skön diskussion för övrigt ;)
Själva matchen var väl rolig, bra, dålig, hawaii, studsig, en bedrövlig Patrik Sjöberg som vanligt, svajig, kul offensivt, och som vanligt på tok för spännande i slutet.
Men 6 mål framåt, det tar vi med oss. Det hör ju inte till vanligheterna att vi hänger 6 strutar.
Den här säsongen kan bli riktigt rolig faktiskt.