Matchen idag var en 3a på en femgradig skala kanske,men det är poängen som räknas. Roligt att se ungtupparna våra,men det var två av backnyförvärven som måste upp ur gropen,annars blir man nog tunnhårig innan denna säsong är över....men dom kanska kommer vad det lider!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Roligt att se ungtupparna våra,men det var två av backnyförvärven som måste upp ur gropen,annars blir man nog tunnhårig innan denna säsong är över....men dom kanska kommer vad det lider!