Någon som vet vad som föranledde Sjöbergs diskussion med Timo P i mittakten? Redan där kändes det som att Sjöberg och Timo fick ett horn i sidan till varandra. Var det Pärssinen som låg ner i HVs zon och tog sig åt ansiktet? Menade Sjöberg att Timo filmade, eller vad? Jag uppfattade inte situationen riktigt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Någon som vet vad som föranledde Sjöbergs diskussion med Timo P i mittakten? Redan där kändes det som att Sjöberg och Timo fick ett horn i sidan till varandra. Var det Pärssinen som låg ner i HVs zon och tog sig åt ansiktet? Menade Sjöberg att Timo filmade, eller vad? Jag uppfattade inte situationen riktigt.