Olle: Pärssinen var väl inte överens om utvisningen eller nåt dylikt. Han ville väl ifrågasätta.
Hur som helst så känns det som att en domare måste kunna föra en diskussion och förklara vad och varför. Nu vet vi ju inte vad Pärssinen sa. Men ibland blir det ju matchstraff för minsta lilla.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hur som helst så känns det som att en domare måste kunna föra en diskussion och förklara vad och varför. Nu vet vi ju inte vad Pärssinen sa. Men ibland blir det ju matchstraff för minsta lilla.