Olle: Men här handlar det nog mer om att han tappade huvudet lite, det kan alla göra i stridens hetta. Han visar lite kämpaglöd bara, ett friskhetstecken :)
Minns när Mora åkte ner i kvalserien i våras och den annars relativt lugne Kari Eloranta också visade känslor och klagade på "svensk socialhockey", det visade ju bara på att det berörde honom mycket.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Minns när Mora åkte ner i kvalserien i våras och den annars relativt lugne Kari Eloranta också visade känslor och klagade på "svensk socialhockey", det visade ju bara på att det berörde honom mycket.