Verkar inte vara så många som nämnt publiksiffran från igår. 5400 är riktigt dåliga siffror i en premiär mot förra säsongens mästare, samt det lag vi åkte ut mot i semifinalen. Usel publiksiffra alltså. Men........jag hade väl inte väntat mig något bättre heller. Det är ungefär så här det kommer vara.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Usel publiksiffra alltså. Men........jag hade väl inte väntat mig något bättre heller. Det är ungefär så här det kommer vara.