General_Moisio: Men v a r f ö r måste dom spela i Timrå kommun?
Finns pengarna här - nej. Kommer de flesta besökarna härifrån - nej. Finns marginalåskådarna här -nej (isf hade dom redan sett till att det var fullsatt).
Så varför vara kvar; bara för att namnet är lika? Herregud, då skulle väl AIK spela sina matcher ute i Solna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Finns pengarna här - nej.
Kommer de flesta besökarna härifrån - nej.
Finns marginalåskådarna här -nej (isf hade dom redan sett till att det var fullsatt).
Så varför vara kvar; bara för att namnet är lika?
Herregud, då skulle väl AIK spela sina matcher ute i Solna.