frumarie: Jag bor i Timrå och jag kommer definitivt åka till Sundsvall för att se matcherna! Spelar ingen roll vart jag hade bott, för jag vill se mitt lag. Och du har fel i din procentgissning. Majoriteten av medlemmarna i supporterklubben kommer ifrån Sundsvall eller andra orter.
Tänk vad skönt det skulle kunna vara att innan match, äta en bit mat och dricka ett glas öl/cider/vin till maten och sen gå till arenan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och du har fel i din procentgissning. Majoriteten av medlemmarna i supporterklubben kommer ifrån Sundsvall eller andra orter.
Tänk vad skönt det skulle kunna vara att innan match, äta en bit mat och dricka ett glas öl/cider/vin till maten och sen gå till arenan.