Vart är Styf våran kapten, har inte sett honom alls, blev han skadad i sitt första byte nr3 Erixson spelar med Lethonen skogs med lotvonen, jonsson och persson.
Nä Persson ser riktigt dålig ut, ingen bra första period för honom, han får lyfta sig rejält!
De övriga tycker jag spelar stabilt och bra, typiskt att Lotvonen och Mäkihao går på samma gubbe så Blomdahl blir fri och gör 1-1!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä Persson ser riktigt dålig ut, ingen bra första period för honom, han får lyfta sig rejält!
De övriga tycker jag spelar stabilt och bra, typiskt att Lotvonen och Mäkihao går på samma gubbe så Blomdahl blir fri och gör 1-1!