1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1065685

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
lincoln: Skulle precis kommentera samma sak. Wikegård lyckas orera 15 minuter om VF i en match som TIK vinner. Enda gången TIK nämns är för att han måste eftersom det var oss VF mötte...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Riktigt skön seger. Stor humor när min kompis förutspådde det exakta slutet.

Lehtonen skjuter som en häst sparkar. Underbart! Gud vad jag blev glad. Jag hade gåshud stora delar av sista perioden också. Sällan är det sånt tryck på läktaren. Wow alltså!

Hynning och Pärssinen funkar riktigt bra ihop. Hedström känns mest som utfyllnad där. Vore ju härligt om han släppte pucken lite oftare. Men han är på det stora hela godkänd. Lite märkligt dock att han spelade nästan hela förlängningen. Såg nästan ut som om han vägrade att åka och byta, eller kan Challe ha sagt till honom att han skulle göra så?

Någon mer än jag som ser tendenser till ett svar på varför Djurgården inte valde att förlänga med Persson? Tycker det blir virrigt varje gång han är inne. Zebbe fixar det bättre tycker jag.

Vi ligger 3:a just nu. Har slagit två av de förmodade topplagen. Det går bra nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer