1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1066899

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
Uno Gordon: Men lägg av, konsekvent vadå gäller det bara ett lag eller?

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25

Lemmy: Har domaren satt en nivå får man väl anpassa sig. Det är möjligt att han varit petig i överkant. Men varör ödsla energi på frustration och ilska? Ser man att domaren blåser då får man ju lugna ner sig. Man kan ju inte fortsätta "up-tempo"om inte nivån accepteras. Sedan kan man synpunkter på det hela i efterhand. Men det är ju som i poker. Sitter du och gnäller över en pottförlust med A-A för att du inte bettade ut före flopp alternativt ställde all-in och åker mot skithand och sedan sitter och ältar skiten så kommer det ju fortsätta gå åt j-e för att du är grinig. Glöm och gå vidare, bit ihop och ta det som en man!

Nu vill jag se en uppryckning modell XXL!!!


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer