JimmyH: Ibland är gränslinjen väldigt tunn mellan geni och galning...! ;-)
Min åsikt att backsidan var och är för tunn grundade sig på två delar. 1) Skador/sjukdomar kommer alltid. 2) Vi har för många orutinerade backar som kan få problem i egen zon när detta (sjuk- och skadefrånvaro inträffar). Dessutom (såg) ser man ju redan nu att Dennis Persson har problem på den här nivån. Hur han har kunnat bli draftad är för mig en gåta...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Min åsikt att backsidan var och är för tunn grundade sig på två delar.
1) Skador/sjukdomar kommer alltid.
2) Vi har för många orutinerade backar som kan få problem i egen zon när detta (sjuk- och skadefrånvaro inträffar). Dessutom (såg) ser man ju redan nu att Dennis Persson har problem på den här nivån. Hur han har kunnat bli draftad är för mig en gåta...