RTS: Ja, jag hade det som sagt på känn ;) Det var liksom upplagt för en skräll, helt klart.
Tyvärr spelade jag mot Timrå för första gången i mitt liv idag. Men men, jag bryr mig faktiskt inte om den förlusten. För den här vinsten klingar ta mig faan högre än vad pengarna på kontot skulle göra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyvärr spelade jag mot Timrå för första gången i mitt liv idag. Men men, jag bryr mig faktiskt inte om den förlusten. För den här vinsten klingar ta mig faan högre än vad pengarna på kontot skulle göra.
Wow alltså.