Kevin O Shea: Vi vann idag. Kul att de yngre får visa upp sig. Har finnarna + Hedström gjort bort sig?? Det hör Norrland till om de vart ute på krogen. Ett plus på dem! De är inte mer än människa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi vann idag. Kul att de yngre får visa upp sig. Har finnarna + Hedström gjort bort sig?? Det hör Norrland till om de vart ute på krogen. Ett plus på dem!
De är inte mer än människa.