OM det skulle vara så att vissa spelare misskött sig och därav inte fick spela matchen så hoppas jag att det lyfts fram! Detta är profesionella idrottsmän med månadslöner som vi andra bara kan drömma om... Jag skulle se det som ett hån mot oss supportrar! Men kom ihåg att jag skrev OM, ingenting är ju klarlagt än, det kanske helt enkelt var skadehelvetet som ställde till det igen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Detta är profesionella idrottsmän med månadslöner som vi andra bara kan drömma om...
Jag skulle se det som ett hån mot oss supportrar!
Men kom ihåg att jag skrev OM, ingenting är ju klarlagt än, det kanske helt enkelt var skadehelvetet som ställde till det igen?