Så går då P-A Forsberg ut i ST och dementerar ryktena om disciplinära åtgärder mot vissa spelare och att detta skulle ha mörkats med skador. Helt taget ur luften enligt honom. Han säger vidare att spelarna känner sig bättre (närmast då Lehtonen, Lotvonen och Jonte) men att deras medverkan mot Luleå ändå är osäker.
Vad är oddsen för att de inte heller i morgon finns med i laguppställningen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad är oddsen för att de inte heller i morgon finns med i laguppställningen?