Utan honom hade det förmodligen blivit torsk ikväll. Annars tyckte jag att Jonsson spelade bra, Axelsson och Sundh åkte riktigt mycket skridskor. Och ungdomarna är alltid härliga att skåda. Annars kändes det mest som en baksmälla från i lördags.
Det roliga i kråksången är att vi trots uselt spel och obefintligt powerplay vinner över Luleå. Det torde antingen visa att Timrå besitter en hel del styrka som kan vinna matcher utan att vara helt fokuserade, eller att Luleå är riktigt dåliga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Utan honom hade det förmodligen blivit torsk ikväll. Annars tyckte jag att Jonsson spelade bra, Axelsson och Sundh åkte riktigt mycket skridskor. Och ungdomarna är alltid härliga att skåda. Annars kändes det mest som en baksmälla från i lördags.
Det roliga i kråksången är att vi trots uselt spel och obefintligt powerplay vinner över Luleå. Det torde antingen visa att Timrå besitter en hel del styrka som kan vinna matcher utan att vara helt fokuserade, eller att Luleå är riktigt dåliga.
Jag väljer nog det första.