Tikinmyheart: Ja, detta var en tråkig match som går direkt in på "Tråkiga-match-kontot".
Roligast var, bortsett från det faktum att vi vann, damen som satt bredvid mig. +60 kan jag tänka mig. Hon hade sköna kommentarer. "Dom måste ha piss i huvudet" sa hon en gång då Luleåspelaren tog en offensiv utvisning.
Ibland hittar man dom där små detaljerna i vardagen som förgyller den.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Roligast var, bortsett från det faktum att vi vann, damen som satt bredvid mig. +60 kan jag tänka mig. Hon hade sköna kommentarer. "Dom måste ha piss i huvudet" sa hon en gång då Luleåspelaren tog en offensiv utvisning.
Ibland hittar man dom där små detaljerna i vardagen som förgyller den.