General_Moisio: Vi får 3 spelare till på banan. Det kommer att ta lite längre tid för samtliga Timråspelare att komma ut på isen då det är 3 stycken till. Men hur spelet kommer att se ut är ju svårt att veta exakt. Möjligtvis får vi bättre powerplay och en aning vassare offensiv. Men på det stora hela lär det se ut precis som vanligt...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men hur spelet kommer att se ut är ju svårt att veta exakt. Möjligtvis får vi bättre powerplay och en aning vassare offensiv. Men på det stora hela lär det se ut precis som vanligt...