jaha ja, skönt med 3p även om en del härinne anser att spelet var så där, nåja vi ligger ju sist i boxplay, så nåt att gnälla på finns ju iallafall ;) å andra sidan ligger vi 2:a PP, det har väl inte hänt så ofta va?.
Nu lägger vi ner MoDo på Torsdag och närmar oss tabelltoppen där vi hör hemma ;-P
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
å andra sidan ligger vi 2:a PP, det har väl inte hänt så ofta va?.
Nu lägger vi ner MoDo på Torsdag och närmar oss tabelltoppen där vi hör hemma ;-P