Riktigt roligt att se hur bra RJ spelar iår, hur stabil Backlund är i målet och hur lyckad värvnigarna av Mäkiaho, Wandell verkligen är. Wandell riktigt riktigt bra
Övrigt: Johan Andersson är en riktig ledare, han kommer få J Jönsson att framstå som en medioker defensiv Center om han fortsätter på samma sätt.
Axelsson ser ut att bli bättre o bättre , Sundh ser stark ut. Nu är det bara 71:an som behöver komma upp varv.
Får vi nu vara någotsånär skadefria så kommer vi bli farlig.
Jag trodde inte vi skulle ha många poäng efter 5omg.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Wandell riktigt riktigt bra
Övrigt: Johan Andersson är en riktig ledare, han kommer få J Jönsson att framstå som en medioker defensiv Center om han fortsätter på samma sätt.
Axelsson ser ut att bli bättre o bättre , Sundh ser stark ut.
Nu är det bara 71:an som behöver komma upp varv.
Får vi nu vara någotsånär skadefria så kommer vi bli farlig.
Jag trodde inte vi skulle ha många poäng efter 5omg.
Kämpa TIMRÅ