spud: Känns som att man missar hela konceptet med fysiskt spel om man fokuserar på resultatet av en tackling för att sedan bedöma om den var ok eller inte. Börjar man inte lite i fel ände då?
Dessutom var tacklingen ej "inte särskilt ojuste", det fanns inte ett uns av regelvidrighet i den. Inte för att jag är överförtjust i disciplinnämndens prestationer överlag men i detta fall rättfärdigar den iaf MIN subjektiva åsikt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom var tacklingen ej "inte särskilt ojuste", det fanns inte ett uns av regelvidrighet i den. Inte för att jag är överförtjust i disciplinnämndens prestationer överlag men i detta fall rättfärdigar den iaf MIN subjektiva åsikt.