spud: Har inte sagt ett skit om nån straff. Inser det omöjliga i den här diskussionen. Vi tar den när du är vuxen.
Ber om ursäkt till er andra på det hör forumet för att jag svarade objektet Spud- Jag visste inte, som många av er andra, hur illa däran han var - hur illa det var ställt med killen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ber om ursäkt till er andra på det hör forumet för att jag svarade objektet Spud- Jag visste inte, som många av er andra, hur illa däran han var - hur illa det var ställt med killen.