Hahl Bundy: Ja, att ett sannolikt mindre motiverat ES-lag torskar mot en lokalkonkurrent med uddamålet i en träningsmatch MÅSTE ju absolut bero på noll ödmjukhet. Att ni dessutom torskat med uddamålet mot både Brynäs och Modo visar förstås att ni totalt saknar ödmjukhet... (OBS! Ironi) :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att ni dessutom torskat med uddamålet mot både Brynäs och Modo visar förstås att ni totalt saknar ödmjukhet... (OBS! Ironi) :-)