1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1070660

Jonte Hedström
Vart han bänkad idag eller kände han av någon skada?
Egentligen skit i samma, så dålig han var (liksom många andra)...

Jag har varit kritisk mot Jonte tidigare säsonger men bestämde mig för att verkligen ge honom chansen denna, att bevisa att han kan tillföra Timrå IK lite fart, finess och framför allt kämpaanda.
Idag såg jag ingenting av detta! Ändå har han sett lite bättre ut denna säsong än tidigare vilket i och för sig inte säger mycket...

Svarskommentarer

Sv: Jonte Hedström
Laken:
Sälg hedström, det är inte en lagspelare, glömeraldrig att han dissade timrås tränare i slutspelet i fjol, det gör man aldrig mot sin arbetsgivare eller!!!

Sv: Jonte Hedström
Laken:
äh de märks inte att jonte kommer vara borta, mindre slarviga passningar! varken mer el mindre skott på mål hehee.
jonte har verkligen inte bevisat sin styrka. men han är ju heller ingen center.
en ny forward behövs verkligen. kan inte tenkrat hämta någon polare från nhl el tjevckien..

Sv: Jonte Hedström
Laken: Satt o spanade mot bänken men såg honom inte där heller så jag gissar på att han känt av en skada, men man vet ju aldrig hur det är där..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer